fbpx

Uutta ja tuoretta sisältöä markkinointiin ja viestintään

Tarvitsetko yrityksellesi lisää uutta ja tuoretta sisältöä nettisivuille, markkinointiin tai viestintään? Haluatko saada esimerkiksi uuden blogiartikkelin, referenssitarinan, tuotekuvauksen, tai vaikka yritystarinan? Olet oikeassa paikassa. Ole yhteydessä! Käydään yhdessä läpi minkälaista sisältöä haluat ja kääritään hihat.

Ota yhteyttä

Valmista sisältöä sisältömarkkinointiin

Sisältömarkkinointi on yksinkertaisimillaan mielenkiintoisen, hyödyllisen ja koukuttavan sisällön tuottamista jota yritys voi tehdä edistääkseen markkinoinnillisia ja myynnillisiä tavoitteitaan erilaisten sisältöjen avulla. Sisältömarkkinoinnin sisältönä voidaan käyttää esimerkiksi tekstiä, valokuvia, kuvituskuvia, videoita ja ääntä. Sisältö voi olla esimerkiksi blogiartikkeli, referenssitarina, yritystarina, some-postaus ja joku muu julkaisu.

Sisältömarkkinoinnilla voidaan pyrkiä lisäämään ja vahvistamaan brändin tunnettuutta, keräämään uusia liidejä, hoitaa asiakaspalvelua, vahvistaa asiakasuskollisuutta ja kasvattaa yrityksen ja brändin faneja entisestään. Tuottamalla mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin, esimerkiksi someen ja yrityksen omille nettisivuille yritys voi näkyä, kuulua ja jäädä paremmin mieleen ja tavoitaa tavoittelemaansa kohdeyleisöä juuri oikealla hetkellä. Hakukoneoptimoitu uusi ja tuore sisältö nettisivuilla auttaa yritystä näkymään paremmin hakukoneinde hakutuloksissa.

Sisältömarkkinointi vaatii yksinkertaisimmillaan paljon työtä. Käytännössä se tarkoittaa sisällön suunnittelua, tuotantoa ja julkaisua. Jos oma aika ja resurssit eivät tahdo riittää sisällön tekemiseen, niin autan mielelläni. Minkälaista sisältöä tarvitset?

Blogikirjoitus tai staattinen nettisivu

  • Sisältää taustatyöt
  • Asiantuntijahaastattelu (noin 30-45 minuuttia)
  • Tekstin tuotanto (noin 600 sanaa)
  • Kommenttikierros
  • Korjaukset kommenttien pohjalta
  • Tekstin tiivistelmät someen sisällön promoamista varten
  • Pakettiin ei sisälly kuvaa, mahdollinen kuvan ostaminen kuvapankista laskutetaan erikseen
  • Hinta: 480,00 € + alv 24 %
Content Production – Detonator Marketing
Content Production – Detonator Marketing

Referenssitarina tai yritystarina

  • Sisältää taustatyöt
  • Asiantuntijahaastattelu (noin 30-45 minuuttia)
  • Asiakkaan haastattelu (noin 30-45 minuuttia)
  • Tekstin tuotanto (noin 600–1000 sanaa)
  • Kommenttikierros
  • Korjaukset kommenttien pohjalta
  • Tekstin tiivistelmät someen sisällön promoamista varten
  • Pakettiin ei sisälly kuvaa, mahdollinen kuvaus erillisen tarjouksen mukaan
  • Hinta: 960,00 € + alv 24 %

Muut sisällöt

  • Tarvitsetko jotain aivan muuta sisältö?
  • Some-postaukset, tekstit esitteisiin ja esityksiin tai jotain muuta sisältöä esimerkiksi sisältömarkkinointiin
  • Työ voi sisältää esimerkiksi sisällön taustatyöt, haastattelut, suunnittelun ja tuotannon sekä korjaukset
  • Tuntihinta: 60,00 € / tunti + alv 24 %
  • Soita ja kerro minkälaista sisältöä tarvitset!
  • Käydään yhdessä läpi projekti ja saat siitä tarjouksen.
Content Production – Detonator Marketing

Projektin kulku

Aloitetaan uuden sisällön tuotannon projekti määrittelemällä tavoitteet ja haluttu sisältö. Saat tämän jälkeen tarjouksen, jonka hyväksymisen jälkeen kääritään hihat ja aloitetaan projekti. Sisällöntuotanto aloitetaan tekemällä tarvittava taustatyö sisältöä varten. Tämä tarkoittaa muun muassa perehtymistä yritykseen, sen toimialaan, tarjoaamaan ja tavoitteisiin sekä sisällön aiheeseen.

Tämän jälkeen tehdään sisällöntuotantoa varten tarvittavat asiantuntijahaastattelut ja asiakashaastattelut. Sitten aloitetaan tekstin tuottaminen jonka lopputulemana saatte sisällöstä ensimmäisen vedoksen kommentoitavaksi. Kommenttikierroksen tarkoituksena on, että pääsette kommentoimaan sisältöä ja pyytämään haluamanne korjaukset sisältöön.

Korjauskierroksen ja korjausten jälkeen saatte valmiin sisällön, jonka voitte julkaista vapaasti haluamissanne kanavissa. Projekti kestää tarvittavasta sisällöstä ja sen vaatimuksista riippuen noin 1-2 viikkoa.

Jätä soittopyyntö

13 + 5 =

Yleensä se, joka ensimmäisenä ottaa haltuun taistelukentän, on levossa. Se, joka saapuu myöhemmin ja ryntää taisteluun, on uupunut.

Sunzi

Sodankäynnin taito