Uuden yrityksen markkinointi

Aloita heti ja etene suunnitelmallisesti – Tee toimenpiteitä, kerää kokemuksia, opi ja tee paremmin
Aloita tehkoas digimarkkinointi

Älä jää pelkän puskaradion varaan – Hyödynnä digimarkkinointia

Paraskaan tuote tai palvelu ei myy itse itseään varsinkaan alkuun, kun juuri kukaan ei vielä tiedä tuotteen tai palvelun olemassa olosta. Yrityksen markkinointi pelkän puskaradion voimalla voi aluksi olla todella haastavaa. Vasta kun tuote tai palvelu saatu ensimmäisten asiakkaiden käyttöön, voi sana positiivista kokemuksista alkaa leviämään. Tämä vaati aina oman aikansa.

Positiivisten asiakaskokemusten myötä uuden yrityksen kassa voi alkaa kilisemään positiivisten kokemusten. Positiivisen puskaradion myötä voi tulla merkittävä asiakasvirta ja sitä kautta tulovirta. Pelkästään tähän ei kuitenkaan markkinoinnissa ja myynnissä kannata turvautua. Aktiivisella digimarkkinoinnilla voidaan tavoittaa uusia potentiaalisia asiakkaita ja kohderyhmiä tehokkaasti ja monipuolisesti.

Toteutusta vaille valmis – Päivitä markkinointisuunnitelma käyttökelpoiseksi

Uuden yrityksen markkinointi, kuten minkä tahansa yrityksen markkinointi helpottuu ainakin hieman, kun sitä tekee suunnitelmallisesti. Aloita jostakin, tee suunnitelma, mittaa tuloksia, päivitä suunnitelmaa ja kehitä toimenpiteitä matkan varrella. Käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma helpottaa jokapäiväisten markkinointiaktiviteettien tekemistä. Hyvä suunnitelma auttaa varmistamaan että markkinointitoimenpiteet vievät yritystä askel kerrallaan haluttuun suuntaan.

Hyvä markkinointisuunnitelma sisältää mm.:

  • Liiketoiminnalliset tavoitteet, eli mitä markkinoinnilla halutaan saada aikaiseksi
  • Liiketoiminnalliset mittarit, eli miten saavutettuja tuloksia mitataan
  • Kohderyhmät, eli kenelle markkinointia kohdistetaan
  • Kilpailija-analyysin, eli ketkä ovat yrityksen merkittävimpiä kilpailijoita
  • Markkinointikanavat, eli missä kanavissa tuotetta tai palvelua markkinoidaan
  • Hinnoittelu, eli mikä on tuotteiden tai palveluiden hinta
  • Markkinointibudjetti, eli kuinka paljon rahaa markkinointiin käytetään
  • Toimenpidelista, eli mitä toimenpiteitä markkinoinnissa tehdään
  • Tulosten mittaaminen, eli miten markkinoinnin tuloksia seurataan ja raportoidaan (muista myös muut kuin euromääräiset tulokset)

Aloita selvittämällä sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytila ilmaisella SEO-analyysillä

Hyödynnä tehokasta digimarkkinointia heti alusta alkaen

Digimarkkinointi on uudelle yritykselle kustannustehokas tapa tavoittaa uusia potentiaalisia asiakkaita. Digimarkkinoinnin avulla uusi yritys voi tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja saada liidejä myyntiputkeen. Hyvä online-markkinointi auttaa saamaan yrityksen tuotteet ja palvelut niitä etsivien eteen ja auttaa saamaan lisää kaupantekomahdollisuuksia.

Jos oma osaaminen, aika tai muut resurssit eivät riitä tehokkaan digimarkkinoinnin sunnitteluun ja toteuttamiseen, eikä sitä tekemään ole vielä yrityksessä muitakaan henkilöitä, niin siinä tapauksessa myös osa uuden yrityksen digimarkkinoinnista kannattaa ulkoistaa. Digimarkkinoinnin ulkoistaminen on helppoa: valitse sinun yrityksellesi sopiva palvelun laajuus ja jätä yhteydenottopyyntö. Katsotaan yhdessä miten saadaan teidän digimarkkinoinnin toimenpiteet käyntiin.

Nykytilan analyysi
Kehityssuunnitelma
Nettisivujen päivittäminen
Analytiikka
Hakukoneoptimointi
Hakukonemainonta (Google Ads)
Sisällöntuotanto (tekstit)
Linkkien rakentaminen
Raportointi
Optimointipalaveri
Yhteydenpito
Aloituskustannus alkaen (alv 0%)
Kuukausikustannus alkaen (alv 0%)
kevyt
kevyt
kyllä
kyllä
kyllä
ei
ei
ei
sähköpostiin
1 kerta/kk
sähköposti
300 €
300 €/kk
kyllä
kyllä
kyllä
kyllä
kyllä
1-2 kampanjaa
ei
ei
sähköpostiin
1 kerta/kk
sähköposti
600 €
600 €/kk
kyllä
kyllä
kyllä
kyllä
kyllä
1-3 kampanjaa
kyllä
ei
sähköpostiin
1 kerta/kk
sähköposti
1200 €
1200 €/kk
kattava
kattava
kyllä
kyllä
kyllä
1-5 kampanjaa
kyllä
kyllä
sähköpostiin
2 kertaa/kk
sähköposti
2400 €
2400 €/kk

Jätä yhteydenottopyyntö

Pavelutaso, josta olen kiinnostunut

2 + 1 =

Aki Hangasluoma

Aki Hangasluoma

Yrittäjä

Sähköposti: aki@detonator.fi
Puhelin: +358 40 837 0766

Miksi ulkoistaa digimarkkinointi minulle?

Ulkoistamalla yrityksesi digimarkkinoinnin minulle, saatte käyttöönne ammattitaitoisen digimarkkinoinnin yhteistyökumppanin, jonka osaaminen on monipuolisesti teidän yrityksen käytössä.

Ulkoistettuna digimarkkinoinnin apulaisena tutustun teidän yritykseen ja toimialaan. Yhdessä teidän yrityksen edustajien kanssa etsin parhaat digimarkkinoinnin käytännöt teidän yritykselle kuin olisin itse töissä yrityksessänne.

Digimarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa tehdä, jotta sinulle ja teidän yrityksen muulle henkilökunnalle jää enemmän aikaa keskittyä yrityksen ydinosaamiseen.